Heeeejooo! :D
Boże, co za cudowny dzień po prostu boski.!
Mniejsza, że nie wzieli nas pod uwagę na turnieju ale dupa z tym.xd
Siedze sobie w domciu z moją bolącą głową która zaraz mi chyba peknie.!
Jutro ostatni dzień rekolekcji i spowiedź eh...
Jutro, może jakąś dłuższą notkę napiszę czy coś.
Wgl. w poniedziałek sprawdzian z 29 tematów z przyrody! ;o
Strzałka :D

Ja juz miałam rekolekcje
OdpowiedzUsuń+ ok obserwujemy
Ja juz :)
Maddi