niedziela, 17 lutego 2013

Niedzielna nudaa. :D

Hejcia :) 
Dzisiejszy dzień spędziłam sobie z Weronisią na dworze i skype :) 
Rano wstałam jakoś po 9 ogarnełam ryjek i zjadłam śniadanko. Potem popisałam chwile ze znajomymi i pogadałam z Werą na skype a potem wybyłyśmy na dwór i poszłyśmy do tesco. Weronika chciała mi kupić piłkę żebym miała się na czym wyżywać i oczywiście nie raz dostałam od niej z bloku technicznego który kupywałyśmy bo jest potrzebny na jutro na plastykę.:) A tak w ogóle zrobiłam piękną stronę tytułową z której jestem bardzo dumna normalnie dziewczynka potwór haha.xd  Za niedługo wracam na swoje graty tylko spakuje walizkę i wracam do domciu od babci :) Jakoś u babci bardziej mi się chce pisać notki hoho :D Jutro do szkółki i plastyka.A we wtorek trening ojoj.xd Może aż tak strasznie nie będzie :D  
Notkę o przyjaźni obiecałam że napiszę to napisałam :) A tak to idę zjeść kolację i wracam na swoje hehe :) Do jutra papa. 


Nie rozumiem ludzi którzy oceniają ludzi po tym jakiej muzyki słuchają... 

3 komentarze:

  1. zgadzam się z opisem doświadczyłam tego :)

    a mydło w plynie rozjebało system :D hahaha

    malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, cicho.xd Na wf to wszystko można robić ;dd Na pewno wpadnę! :)

      Usuń