Siemka :)
Dzisiejszy ranek zawsze spoko, wziełam się za sprzątanie. haha, mądra ja! :)
Wczorajszy dzień w Sieroszowicach piękny! Kocham siedzieć na strychu.! :o
Nie dawno z Kinią wróciłyśmy do domciu z tesco i teraz jem se chipsy *gruba ja* i idę spać ;dd
Na dworze tak zimnooo! :o
Czekam, se na Were aż wróci ze sklepu! Oczywiście mnie nie zabrała co za małpka! ;)
Zakończenie ferii pięknie w domciu spędzimy! ;p
No i w poniedziałek już do school ;p So sad :c
Narcia :)
Od jutra pracujemy na taki brzuszek! *.*

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz