poniedziałek, 18 marca 2013

Dla pasji robiłeś wszystko... + zmiany na blogu.:)

Siemaneczko. :)
Dzisiaj w szkole fajniutko.:) 
Fajnie, że mam 4 banie z plastyki nie wiem nawet za co -.-  Ale, biorę się w garść i muszę, wszystko poprawić.:) Jeszcze trzeba zrobić pracę na konkurs dobrze, że jest do 5 kwietnia.:) 
Wczoraj, nie dodałam posta ponieważ będę dodawać posty co 2 dni chyba, że coś wydarzy się ciekawego lub będę mieć wene i wpadnie mi coś do głowy o notkach tematycznych.:)
Myślę od wczoraj nad zrobieniem coś typu vlog lub nakręcaniu jakiś filmików ale nie wiem jak się za to zabrać. Może namówię Filipa i mnie w to wkręci hah.xd :* 
Tatuś przyjeżdża za tydzień w piątek i w następnym tygodniu oddaję lapka do naprawy i prawdopodobnie tato go bierze a mi kupują nowego ale nie wiem czy się opłaca.:) Więc, prawdopodobnie przez jakieś 2/3 dni będę dodawać posty ale z siostry komputera więc nie wiem czy nie będą za długie. Ale tato, przywiezie z Holandii swojego laptopa który nie ma klawiszy bo Kevin powyrywał to może uda mi się coś napisać.:)
Za jakieś 5/10 minut dodam tematyczną notkę.:* 
Wracając z treningu złapał nas deszcz ze sniegiem supcio.! -.- 
No i Zibi nas zamknął w szatni haha.xd Miałyśmy tam siedzieć tydzień, ale walenie w drzwi pomogło.:) :D 


Hejooo Wasinek<3 :D 

1 komentarz: