niedziela, 21 kwietnia 2013

Chorowita niedziela! :(

Hejo miśki! :*
Pewnie spędzacie cudowną niedzielę na dworze ze znajomymi, na mieście, spacerze z rodziną lub choćby przy lekcjach albo w ogródku czy na działce czego wam bardzo zazdroszczę! Dopadła mnie od wczoraj wysoka temperatura i mam aktualnie 38 stopni gorączki co nie jest fajne, ból głowy, katar, bolące gardło a widzisz że na dworze śmigają twoi znajomi i świeci piękne słonce które chociaż trochę daje chęci życia w chorobie. :c
Wczoraj byłam w MC i na meczu z dziewczynami a potem poszłam na spacer. Był to bardzo sympatyczny dzień. Wieczorem porozmawiałam z Wiolą i Kamilą na skype a potem z Weroniką. 30 kwietnia otwierają nam KFC co jest fajne ponieważ będzie bliżej niż MC  i jak dla mnie to lepsze jedzenie choć często tam będę tylko na pepsi bo jak bym tam miała chodzić dajmy co tydzień to bym się w drzwiach nie mieściła a dla mnie jest katastrofą jakbym ważyła 38 kilo! :o 
Wczoraj wzięłam się tak perfidnie za siebie i za ćwiczenia bo chyba trzeba choć dziś za pewne nie będę miała siły nic zrobić ale może mi do wieczora przejdzie. Oby oby! :)
Od jakiegoś czasu dochodzi więcej komentarzy i obserwatorów z czego bardzo się cieszę jak inne blogerki.:) Wiadomo że to wspomaga do dalszej pracy, dalszych sukcesów itp.:)
Wczoraj nie zabrakło mnie także na tinychat u Lucy i Weroniki jak zwykle obecność obowiązkowa! :):*
Lucy przy okazji masz piękną mamę a Weronika słodką siostrzyczkę.<3 
Rano mama kupiła mi gazetę Victor Junior a za niedługo trzeba się przerzucić na Victor Gimnazjalista :o :)
Ponieważ jestem nie zorganizowana nigdy i wszystko robię na spontanie zdecydowałam tworzyć zawsze w niedziele wieczorem plan tygodnia który będzie i nawet nieźle mi to wyszło! :)
Jeśli chcecie się ze mną skontaktować lub zacząć jakąś współpracę to możecie zapraszać na skype:
zooska16blog

Wiola, na meczu zabrała mi iPoda ;d 





PODAWAJCIE W KOMENTARZACH SWOJE BLOGI TO POLECE! :D


6 komentarzy:

  1. Też kiedyś czytałam tą gazetę, ostatnio jakoś nie kupowałam...sama nie wiem dlaczego xd
    Zdrowiej!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważysz 38 kilo ii uważasz, że to jest dużo.? o.O Chciałabym ważyć 38 kilo. :D Życzę powodzenia w trzymaniu się planu. ;) Zapraszam do Mnie. ;3

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia;)
    http://asiaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę! :)



    Zapraszam -> http://impatriciarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też trochę bierze mnie choroba, a pogoda taka piękna :<
    śliczny piesek :)
    może wzajemna obserwacja??
    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń