niedziela, 14 kwietnia 2013

Pierwsza taka niedziela! :)








Hejkaa! :D 
Jeju, pierwsza chyba taka wystrzałowa niedziela! :o
Najpierw na obiad do babci pychaa! A potem na działkę.;) Oczywiście posiedziałyśmy chwile a potem poszlyśmy na doły z Werą i ogólnie spotkałysmy po drodze Wiole, Julke, Kamile itd. ;p Wracając zaczepił nas jakiś pies którego się bałam! ;o Mam swoje, przeżycia z psami :// 
Na działce zaczęłam drapać Wera po nogach i leciała jej krew bo ją przeciałam haha! :o Ledwo, co odzyskałam telefon który wpadł za szafe :// Wracając do domu wyszłyśmy jeszcze na dwór i zadzwoniłysmy do Wiolki i okazało się że jest na 12 tak jak i my no i Wiolusia już na bombie taa.xd Siedziałyśmy sobie z Natalią, Anią, Julką, Kamilą, Weroniką, Weroniką, Julką, Wiolą i jacyś kolesie se grali w nogę. Wróciłam do domu dziewczyny, mnie odprowadziły łee! :D Spotkałam moją kochaną sąsiadkę Alunię i czekam aż zacznie robić ze mnie pedała.XD Mam kilka zdjęć nie za dużo ale mam. ;p W końcu można wyciągnąć z szafy rolki, bluzki na krótki rękaw choć chodzę w nich przez zimę! : o Dziś było strasznie cieplutko<3 
Mam nową kurtkę wiosenną a co ;d 

4 komentarze:

  1. Super zdjęcia ;) U mnie też cieplutko.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia:D

    http://fotolivekate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna niedziela ;)
    U mnie też było cieplutko Dziś ponad 20 st !!!
    ładny nagłówek

    Obserwuje i licze na rewanż ;)

    Http://Lamyporday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też w krótkim rękawku chodzę w zimę xd tzn zakładam bluzę i kurtkę na to xd fajna niedziela ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń