poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zakręcony dzień!

Cześć! 
Wiem nie pisałam długi czas ale to z tego ciągłego braku czasu. No ale w końcu trzeba prowadzić tego bloga skoro komuś zależy. :) 

Wczorajszy dzień MEGA! Pierwsze miejsce jak to ujęli na koszulkach Sztafetowy Mistrz Głogowa : )
Dostałyśmy puchar i dyplom do szkoły a dla siebie medale, pendrive i 2 koszulki! :) 
Jestem bardzo z tego zadowolona tak jak nasza pani która chciałaby nas cofnąć do 4 klasy ;d 
Dzisiaj było fajniutko też w szkole. Musiałam się nauczyć na historię. Przespałam cały dzień i wstałam dopiero o 17 i od razu lepiej mi się uczyło. Zakwasy po wczorajszym mam niezłe -.- 
Jutro trening ale postaram się coś dodać.<3 
Urodziny babci wyszły super! Wszystko poszło po myśli! Mam całe brudne buty po crossie i graniu w piłkę ale mniejsza. Uwielbiam grać z moim kuzyństwem w piłkę, różne gry czy nawet ściganie. Umówiłam się z wujkiem na bieganie haha! zobaczymy co z tego będzie.! :) 
Idę zaraz się wykąpać i spać i trudno że ciągle śpię bo jestem śpiochem i uwielbiam spać! :):* 




5 komentarzy:

  1. O jesuuu! Jak fajnie! Ja w nic nie gram, ani na zawody nie jeżdżę, ale satysfakcja magdoo! *puka się we łeb* xD
    Ale tobie gratuluję naprawdę! :))

    Konkurs:
    http://megg-meggi.blogspot.com/2013/04/konkurs-wygraj-design-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji u Mnie na blogu.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;>
    Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje + fajne zdjęcia
    wsiecii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń