niedziela, 23 czerwca 2013

Powrót.

Hej, wróciłam! 
17 dni nad morzem było cudowne! Od razu lepiej człowiek się czuję jak chociaż troszkę zmieni klimat i jest inne powietrzę. Na zielonej szkole bardzo mi się podobało. Mieliśmy wycieczki do Łeby i Trójmiasta (Gdynia,Gdańsk, Sopot) gdzie mogliśmy pozwiedzać statki, molo i pokupywać drobiazgi na straganach. Także rozmawaliśmy z Niemcami którzy przyjechali na wakacje do Polski. Na zielonej szkole nie zabrakło uśmiechu, płaczu, dyskotek i ogniska. :) Powrót był bardzo przyjemny lecz rozstanie się z tak fajną ekipą było trudne. W niedziele od razu powrót nad morze ledwo co się rozpakowałam znów musiałam się pakować. Z rodzicami wakacje niby okej ale jednak już nie jest to co kolonia czy zielona szkoła. Jesteś zobowiązana tym, że jesteś z rodzicami chodzisz z nimi na obiady, kolację i zazwyczaj spędzasz z nimi czas a na koloni jest całkiem inaczej tak jak moi rodzice stwierdzili sami, że wolą żebym jechała na kolonię niż z nimi jechać i się nudzić. 17 dni nad morzem i 17 dni bez bloga...
W sobotę znów trzeba się pakować i 23:50 ruszamy w stronę Italy! ;p








3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia. ;* Super, że wycieczka była udana, a wyjazdu z rodzicami do Włoch Ci zazdroszczę. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Włochy♥ , plaża♥ , słońce♥
    Zazdroszczę


    Zapraszam
    Wróciłam na bloga
    paula---paula.blogspot.com
    Równiez twój blog zaobserwowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę , że wycieczka się udała :) Ja też z chęcią bym pojechała na jakiś obóz :))

    http://abracadab-raaa.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na to samo :>

    OdpowiedzUsuń