Bonjour!
W szkole spoczko. Fajny wf na stóóóóóweczkeeee<3 :D
Fajnie, że rękę mam całą podrapaną i rozwaloną rączke hehe ;dd
Prawie sobie złamałam nogę jakieś pół godzinki temu.:)
Ze wszystkiego się nauczyłam ale idę jeszcze coś powkuwać z niderlandzkiego.xd
Dobra, może dodam za jakieś 3-4 dni coś tematycznego papa.<3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz