Siemka.xd
W szkole wszystko dobrze! Do dziennika wleciała 2 z niemca i 5 z angielskiego :D genius! :D
Jutro, w końcu piątek, piąteczek, piąteczek.<3
Dzisiaj fakultety na wf z siatki, fajnie że chłopaki mnie rozpraszali i pani ich wygoniła hehe.:)
Nic, mi dosłownie nic nie wychodzi... Wszystko mi dziś leci z rąk, nie słucham nikogo, nie kontaktuje ani nic nie rozumiem co ktoś do mnie mówi choć może mi to tłumaczyć z 100 razy i tak nie zrozumiem. -.-
Po prostu bosko, że dziewczyny nafrajerzyły i pani nam sprawdzała ręcę, ale się nie skapneła na moje.xd Tylko zobaczyła, że mam podrapane więc git.xd Biedna Weronisia musiała zostać. :c :*
Ogarnełam ogólnie dzisiaj lekcje tak na szybko, z polskiego i niemca myślę że z kartkówki będzie 4 lub 5 więc git! :*
Wpłaciłam na zieloną szkołę, więc wszystko pewne hoho.<3
Wgl. nie wiem ile razy dziś zostałam ukłuta szpilką więc spoko... Zobaczymy jutro jak się na was zemszcze głupole! :D

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz