środa, 20 marca 2013

Powrót do przeszłości. :)

Siems.;) 
W szkole, bardzo spokojnie.:) Fajnie by było mieć taką małą klasę.;) 
Na dzisiaj już koniec z nauką bo wszystko umiem.:) Jest po 18 i jest jasno, a pamiętam jak jeszcze nie dawno było tak ciemno. Jutro jest wiosna, a za oknem jest śnieg supcio! :x Ale, jak byłam z psem to było tak ciepło, śnieg zaczął się topić więc może nie będzie jutro śniegu. Oby nie było mrozu na noc! :) 
Co to tytułu postu. Dlaczego taki.? Dużo osób nie wie jak wyglądałam kiedyś dlatego zrobiłam tak jakby kolaż nie wiem jak to nazwać ale coś takiego.:) No więc, będziecie mogli sobie zobaczyć i jeszcze kilka zdjęć z dzisiaj.:) 
No więc mi zostało 99 dni szkoły 
Odejmując wszystkie weekendy to 74 dni. :) 
Odejmując wszystkie dni wolne typu jakieś różne święta to 67 dni 
Odejmując zieloną szkołę 60 dni :) 
Odejmując wyjazd z rodzicami to 55 dni :)
Czyli za 55 dni mam wakacje oczywiście nie ma w tym weekendów, świąt, wyjazdów :) 





3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia ^^

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się już nie mogę doczekać wakacji!
    A tu nawet wiosny nie ma :<
    Ja nie mam zielonej szkoły, ani wyjazdu z rodzicami, więc mi może troszkę więcej dni zostało :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjje. Dużo jeszcze tej szkoły..;/
    Już chcę wakacje.;d
    Fajnie tu.;** Boskie zdjęcia.:)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń