sobota, 23 marca 2013

Święto szkoły i nawalony weekend :)

Z Sybillą.;) Mam taki ryj ale to nie ważne wcale! :D xd


Dziewczynka niepełnosprawna śpiewała tak ślicznie że z Natalką prawie się popłakałyśmy. :(


Hejooo! :D 
Tak, wiem że wczoraj powinnam dodać posta ale tak jakoś wyszło że całkiem z głowy mi to wyleciało i ogólnie nie miałam chęci żeby coś pisać.:) 
Wczoraj był na serio cudowny dzień.! :) Było święto szkoły na którym byłam jako fotograf. haha.xd ! :D 
Ogólnie cały czas z panią Anią cykałyśmy fotki.;)  Nie obeszło się też z wygłupów i zrobienia zdjęć które znowu usunełam z lapka! -.- Ale obiecuje że pojawią się w następnym tygodniu i to nawet taki jakby kolarz.:D 
Właśnie siedzę z Kinią w kuchni i robimy sobie gorące kubki oraz wkurzamy Wikusię.<3 Rano siedziałam 2 godziny nad rysunkiem, potem zrobiłam scenariusz i zaraz zabieram się za projekt który wydrukuje i jutro rano muszę zrobić dwa następne rysunki, nauczyć się ze wszystkiego i w końcu zacząć robić prezent! :D 
Ogólnie to ten weekend jest i będzie strasznie pracowity! Od lapka nie mogę się oderwać bo tutaj trzeba zrobić scenariusz, tutaj projekt, prezent i tak w kółko! YGH! -.-  W poniedziałek lub wtorek będę dodawać   posty z tableta więc za pewne będą krótsze czy coś bo lapka oddaje do naprawy i nie wiem kiedy będę go mieć z powrotem.:) W sobotę przyjeżdża Hubercik<3 ! 

Do poniedziałku! :* Może macie pomysły na post ? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz