niedziela, 31 marca 2013

Wielkanoc! ;)

Hejka! :) 
Postanowilam wrocic i to wszystko sklonilo mnie tylko z tego powodu ze popisalam wczoraj z Lucy i ogladnelam jej filmik.;)
Chciałam wam zyczyć wesolych swiat i smacznego jajka.! ;) 
Wlasnie wrocilam z kosciola z rodzicami i zaraz bede szla do babci i dziadka. Na pewno nie obejdzie sie bez powspominania starych czasow i ogladniecia kaset no i na pewno jak ciocia przyjdzie i cala rodzina sie zbierze tanczenie na pierwszym miejscu haha.! 
Na dworze jest strasznie zimno i pada deszcz.! Wczoraj normalnie chodziłam sobie w bluzie a dzisiaj znowu musiałam ubierac zimową kurtkę -.-
Tak jak było wczesniej wracamy do porzadku dziennego posty beda dodawane co 2,3 dni.;)
Może wieczorem coś dopisze a teraz uciekam od was bo siostra przyszła z psem i idę do babci papa.;*
Spróbuje umieścic jakies zdjecia o ile bede mogla cos zrobic bo nie wiem czy Hubercik da mi spokoj haha<3 :D



3 komentarze:

  1. Fajnie, że wracasz. c:
    Ja niestety nie mogłam być wczoraj na livie z Lucy :c

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przejmuj sie mnie tez nie bylo.;* Ja z nia pisałam na priv.;)

      Usuń
  2. Bardzo bym chciała abyś weszła na mojego bloga i obserwowała go, ponieważ było by super ^^
    nina-wera.blogspot.com
    + obserwuje cie! ^_^

    OdpowiedzUsuń