piątek, 5 kwietnia 2013

Wybór gimnazjum. Podjełam decyjze! :)

Hejo! :) 
Właśnie dopiero wróciłam z G3 strasznie mi się podobało! Ludzie świetnie mili, nauczyciele także. Ciekawa jestem jak to będzie w ciągu roku ale i tak zdecydowałam i tam idę! :D Może, nie będzie łatwo z poziomem, z nauką ale dam radę! Może, nie co rok czerwony pasek ale czemu by nie wziąść się za naukę i pokazać że potrafię.? Zacząc dbać bardziej o przyjaciół których zaniedbałam a z tego co wiem to nie obejrzę się to potem będzie liceum, na studia i się rozejdziemy. Po wyjeżdżamy, zaczniemy zakładać rodzinę, nadal się kształcić w innych miastach lub nawet krajach jak niektórzy mają plany. No, ale cieszmy się jak narazie z tego co teraz mamy i mamy ich przy sobie.<3 Aktualnie siedzę z rodzicami w kuchni ponieważ pokój jest w remoncie.;d Zabrałam Natalce dzisiaj czapkę i mam ją na całą sobotę i niedziele do poniedziałku wee! :D 
Idę zaraz na dwór i sobie posiedzę haha.:D Dobra spadam może wieczorem dodam notkę tematyczną! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz