środa, 22 maja 2013

Gdy byliśmy razem, myślałam że damy radę. A co myślą o nas Ci dla których byliśmy przykładem.?

Hejo! ;d
U mnie wszystko w porządku. Nie mam dla was nowych całkowicie zdjęć.;)
Zaczniemy od poniedziałku no więc tak miałam 2 lekcje a potem jechaliśmy na wycieczkę do Lubina do kina i na zakupy do galerii. Film mi się podobał było dużo śmiechu szczególnie jak się siedzi koło takiej gromadki wariatów.:) W galerii kupiłam sobie z nowej kolekcji w sklepie New Yorker spodenki które pojawią się na blogu jeszcze w tym tygodniu i mały prezencik dla mamy który podaruję jej podczas dnia mamy.:) 
Wtorek. Wczorajszy dzień hem, chyba nic ciekawego się nie wydarzyło już nawet nie pamiętam oprócz tego, że ten dzień był troszkę dobijający i wywołane łzy ale nie wnikajmy dalej.;) Muszę się pochwalić że zajełam 2 miejsce międzyszkolne w konkursie Mistrz pisania na klawiaturze czy coś takiego.;)
Dzisiejsza środa. Mhm, przed szkołą robiliśmy ślimaka i zrobiono nam zdjęcie choć nie wiem po co to.xd Jutro są zdjęcia klasowe już ostatnie.:( 

1 komentarz:

  1. Gratuluję zajęcia 2 miejsca w konkursie. ;] Zapraszam na nowy post.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń