czwartek, 23 maja 2013

Life is Life.


Są to spodenki o których już pisałam.:) 




Hej ludzie!
Dzisiaj fajowy dzień był! :) Martynko wszystkiego najlepszego w dniu urodzin! :* 
Jutro jest noc w bibliotece i będziemy pisać listy do chorych dzieci i robić parodię no i pewnie dużo innych fajnych i zabawnych dzieci. Jak wspominam tamtą noc w bibliotece która była w tamtym roku to wspominam ją bardzo zabawnie i mile pomimo tego, że zostało wybite okno przez burze i pioruny i niektórzy płakali i chcieli wracać do domu ale potem wróciło wszystko do normy i było jeszcze lepiej! :) 
Jutro na pewno nic nie dodam choć internet będę mieć ale za pewne czasu nie będę mieć.:( No i dodam chyba dopiero w niedziele bo w sobotę nie wiem o której wrócę. Ostatnio wróciło do mnie coś takiego żeby posłuchać starych piosenek. :) 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu ! to miłe ; )
    Pooglądałam Twój blog i stwierdziłam że jest ciekawy i fajny a więc zaobserwowałam. A Ciebie zapraszam na mojego bloga i jakby Ci się spodobał również zapraszam do wzajemnej obserwacji ; ).

    + świetne spodenki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ja lubię tą piosenkę. C; Zapraszam na nowy post. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne spodenki
    zapraszam iza-izuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki są mega *>*
    Zapraszam do mnie + Obserwuję ;)
    chochlikq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń