sobota, 1 czerwca 2013

Nudny dzień.

heej!
Pogoda jest normalnie świetna, że aż nie chce mi się z tego domu wychodzić. 
Ciemno, pada deszcz, szaro nie chce takiego czegoś bee! :c
Strasznie mi się nudzi nie mogę sobie znaleźć miejsca dlatego od razu zabrałam się za szykowanie rzeczy. Walizkę wyciągnęłam, dałam ciuchy do prania tylko czekać do jutra aż wyschną i wieczorem brać się za prasowanie i w poniedziałek zacząć się pakować. W końcu zielona szkoła i Łazy nie chcą na nas czekać! Miałyśmy z dziewczynami wyskoczyć gdzieś na dzień dziecka w stylu mc czy kfc ale przeszkodziła nam pogoda, nie grzeczna! ;D
Cały dzień zostaję w domciu chce ktoś do mnie wpaść? :)
Wczoraj byłysmy z dziewczynami na targu i w galerii i kupiłam kolejną parę spodenek którą pokaże w następnym poście! ;)
W czwartek odwiedzałam rodzinę więc dlatego nie było postu bo w domu byłam dopiero ok.23 
Gadam sobie z Wiolką na skype nic mi się nie chce.xd 
Pa! :D 




5 komentarzy:

  1. U mnie też pogoda jednym słowem do dupy. :<
    +zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)
    http://life-suckss.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też zepsuła ta pogoda większość planów -.-
    chochlikq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia ;)
    U mnie też beznadziejna pogoda -.-

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie. c; U Mnie też pogoda brzydka. Zapraszam na nową notkę. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń