wtorek, 28 maja 2013

3 miesiące < 3

Hej! ;)
Dzisiaj w szkole bdb. Na  GW robiliśmy plakat na jutrzejszy dzień sportu. Może wytłumaczę o co w tym chodzi, no więc jest to takie coś, że jak jest 1 czerwiec (dzień dziecka) to jest wtedy międzyklasowe konkursy. W tym roku trzeba było wybrać 10 zawodników czyli 5 dziewczyn i 5 chłopców którzy są sprawni i szybcy, nie chwaląc się ale się załapałam! :D
Rano o 7:30 pod szkołę, czekałam na Martynę i już nieziemsko zmokłam. Potem na Ruszowice CITY bo jak inaczej po Natalkę i doszłyśmy o 8:02 całą drogę mam nagraną jak do niej szłyśmy i jak szłyśmy do szkoły może skleję i wrzucę ale jeszcze zobaczę.  Normalnie przygoda muminków.xd Lekcja zaczyna się o 8:50 a my byłyśmy w szkole dopiero o 8:47 szybko do szatni przebrać się bo byłyśmy całe mokre, nawet skarpetki. Weszłyśmy na religię to pani się na nas dziwnie patrzyła. :o
Potem po szkole byłam u Filipa i oglądnęliśmy filmik zrobiony na nas 3 miesiąc! ;);*
Martyna głupia zaczęła mnie namawiać, żebym zaczęła grać w lola a ja oczywiście się zgodziłam i mi się właśnie instaluję ta gierka czy co to tam jest. Nie mam pojęcia o co w tym chodzi, ale myślę że jakieś góra 2 tygodnie i ogarnę. Pospałam sobie i ciekawe o której w nocy zasnę. Poszłam się wykąpać i puściłam muzykę po czym ogarnęłam w pokoju i przyszykowałam na jutro ciuchy. Do jutra! ;*
Tymczasem w głośnikach: http://www.youtube.com/watch?v=THQbrH6Akvw





My se krejzi w lustrze! :D 

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcie ;d



    Jeżeli znajdziesz chwilkę zapraszam do mnie :) www.thisispatriciarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. ;3 Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń