Sieeeemkaaaa! :D
Boże, mam taki zarąbisty humor że nic nie uda mi tego zepsuć oprócz tego, że jak pojadę po buty i zobaczę że ich nie ma to już polegnę.! -.- No, nie wytrzymam aż do urodzin kiedy mam okazję kupić sobie dziś... Może, odwiedzę kilka sportingów i będą moje wymarzone NAJACZE<3 ! ememem, tematyczną notkę dodam gdzieś koło 19/20 ;dd
W szkole dostałam 4+ ehem, bosko z polaka.xd Wgl. Natalia jest gejem, więc spoczko.xd
Weronika ma dziś urodziny więc wszystkiego najlepszego.! Po lekcjach zostałam ze znajomymi w szkole i sobie posiedzieliśmy, taa fajnie że miałam śnieg pod kurtką przez Grubsona... Ale dziękuję Karolci, że mi pomogła się wytrzepać.:* Korki, miałam i dzwoniło do mnie 5 telefon w ciągu godziny i tylko czy jest osoba dorosła.O boszz. ;d Jest już wekeend! :D Jutro, z Weronisią do tesco i będziemy kuć już na czwartek, żeby ta dupa się w końcu wzieła w garść. Jutro, jak Cię zobaczę to tak Ci nakopię do dupy że oj, pierdziele.xd Gardło mnie boli. -.-
Braaak, zdjęć ... -.-

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz