poniedziałek, 27 maja 2013

Oczy dziecka.



Hej! 
U mnie wszystko w porządku. Zdjęcia mam z kamerki internetowej z tego powodu, że zablokowałam tableta a teraz nie mam pojęcia jakiego e-maila założyłam  na samym początku dostając tableta. Myślę, że jakbym poszła do sklepu to by coś mi doradzili co mam zrobić ale może wy macie coś akurat za pomysł, żeby go odblokować? :)
Na nocy w bibliotece było mega! Nie było tak strasznie jak w tamtym roku, ale nie mam pojęcia czemu światło znów gasło samo. Wszystko było tak na spontanie. Napisaliśmy list i zrobiliśmy kartki dla chorej Natalki, na dole macie link do marzycielskiej poczty i możecie wysyłać listy do chorych dzieci od siebie lub także wprowadzić taką akcję do waszej szkoły tak jak jest u nas. Chciałam od dzisiaj wprowadzić więcej mody do bloga, więcej zdjęć i outfitów lecz oczywiście nie. Dlaczego? Ponieważ aparat mam zepsuty, tableta zablokowałam, z telefonu nie odczytuje mi karty pamięci, został iPod? Dlaczego nim nie zrobię? Z tego powodu, że robi brzydko zdjęcia może lepiej od kamerki internetowej ale jeszcze zobaczę może zacznę robić więcej zdjęć na dworze. Byłam biegać półtora godziny myślę, że powinno wystarczyć jak na początek a jutro na trening paa! : *
Najlepszego miś! : * 

1 komentarz:

  1. Piszesz bardzo ciekawe posty ;) Ładne zdjęcia! ^-^
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń