sobota, 18 maja 2013

Po przerwie..

Hej ludzie! :)
Wiem, że nie było mnie długo i zaniedbałam bloga ale to tylko z braku chęci i czasu. Czy postanowiłam wrócić.? Postanowiłam.! Dlaczego.? Może, dlatego że tęskniłam i ciągnie mnie do tego tym bardziej że przychodzi lato i myślę że to najlepszy czas na blogowanie! :)
Z piątku na sobotę spała u mnie Weronika i nie dawno poszła do domu. Od rana wzięłyśmy się za robienie jakieś machiny na plastykę, ponieważ zajęło nam to chyba z jakieś 3/4 godziny. Co chwile wychodziłyśmy do sklepu bo to nie ma taśmy, skończył się klej, zabrakło kartonu itd. Zdjęcie też maszynki powinno być zamieszone na blogu ale jeszcze nie dziś bo nie jest do końca skończony. Do wieczora pewnie będę siedzieć przed komputerem i szukać nowych pomysłów jak przyrządzić pokój, jak na razie to czekam aż tata wróci i oglądniemy jakieś lustra może akurat jakieś by mi się spodobało i pasowało do pokoju. Jak na razie to poprzyklejałam różne plakaty, napisy i zdjęcia może jeszcze coś mi przyjdzie do głowy.Pa.<3 

  Macie jakieś fajne pomysły na dekoracje pokoju? :) 




poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zakręcony dzień!

Cześć! 
Wiem nie pisałam długi czas ale to z tego ciągłego braku czasu. No ale w końcu trzeba prowadzić tego bloga skoro komuś zależy. :) 

Wczorajszy dzień MEGA! Pierwsze miejsce jak to ujęli na koszulkach Sztafetowy Mistrz Głogowa : )
Dostałyśmy puchar i dyplom do szkoły a dla siebie medale, pendrive i 2 koszulki! :) 
Jestem bardzo z tego zadowolona tak jak nasza pani która chciałaby nas cofnąć do 4 klasy ;d 
Dzisiaj było fajniutko też w szkole. Musiałam się nauczyć na historię. Przespałam cały dzień i wstałam dopiero o 17 i od razu lepiej mi się uczyło. Zakwasy po wczorajszym mam niezłe -.- 
Jutro trening ale postaram się coś dodać.<3 
Urodziny babci wyszły super! Wszystko poszło po myśli! Mam całe brudne buty po crossie i graniu w piłkę ale mniejsza. Uwielbiam grać z moim kuzyństwem w piłkę, różne gry czy nawet ściganie. Umówiłam się z wujkiem na bieganie haha! zobaczymy co z tego będzie.! :) 
Idę zaraz się wykąpać i spać i trudno że ciągle śpię bo jestem śpiochem i uwielbiam spać! :):* 




czwartek, 25 kwietnia 2013

Tęskniłam! :(

Hej!
Tęskniłam za wami<3 
Choć u mnie nie jest za dobrze nie chcę tych spraw wkręcać w bloga.:)
Myślałam dziś nad nakręceniem filmiku morning routine, swoje opinię piszcie pod postem! :)

POLECAM : 

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Tag o przyjaźni :)

Hejka! :)
Nie wiem, czy był taki tag u kogoś na blogu chyba się jeszcze nie spotkałam, ale ponieważ mam cudowne osoby wokół siebie to czemu by nie zrobić takiego czegoś.:)
Więc tak przedstawię wam moich przyjaciół kolejność jest bez znaczenia! :)

Karolina.<333
Najgłupsza na świecie osoba jaką kiedykolwiek spotkałam w swoim życiu. Robi świetne biby szczególnie na  Sylwestra i ma fajną łazienkę.xd  Bardzo lubię z nią nakręcać filmiki, robić zdjęcia, wygłupiać i oczywiście zagadywać do nieznanych ludzi.:)
Oby dwie uwielbiamy Kwiata! < 3










Weronika.<333
Najukochańsza, wrażliwa i uczuciowa dziewczyna. Uwielbiam się z nią wygłupiać, spędzać każdą wolną chwilę, bić i wyzywać a przede wszystkim dokuczać. Traktuję ją jak siostrę bo tak szczerze spędzam z nią najwięcej czasu, czasem nawet więcej niż z moją prawdziwą siostrą.<3














Martyna.<333
 Kochana, pomocna i wyrażająca zawsze swoje zdanie. Kocham z nią jeździć na przeróżne zimowiska, grać w simsy, jeździć na rolkach a najbardziej kocham jej ogródek haha. :D Po prostu mogłabym z nią spędzać więcej czasu gdyby nie to że mieszkamy daleko od siebie. :(



Natalka.<333
Zwariowana, pomocna, szybko wkurzająca się osoba. Uwielbiam z nią jeździć na kolonie, wkurzać znajomych, rozmawiać na lekcjach i przede wszystkim ma także jak Karola fajną łazienkę w której nie obejdzie się bez zdjęć haha ;d 




niedziela, 21 kwietnia 2013

Chorowita niedziela! :(

Hejo miśki! :*
Pewnie spędzacie cudowną niedzielę na dworze ze znajomymi, na mieście, spacerze z rodziną lub choćby przy lekcjach albo w ogródku czy na działce czego wam bardzo zazdroszczę! Dopadła mnie od wczoraj wysoka temperatura i mam aktualnie 38 stopni gorączki co nie jest fajne, ból głowy, katar, bolące gardło a widzisz że na dworze śmigają twoi znajomi i świeci piękne słonce które chociaż trochę daje chęci życia w chorobie. :c
Wczoraj byłam w MC i na meczu z dziewczynami a potem poszłam na spacer. Był to bardzo sympatyczny dzień. Wieczorem porozmawiałam z Wiolą i Kamilą na skype a potem z Weroniką. 30 kwietnia otwierają nam KFC co jest fajne ponieważ będzie bliżej niż MC  i jak dla mnie to lepsze jedzenie choć często tam będę tylko na pepsi bo jak bym tam miała chodzić dajmy co tydzień to bym się w drzwiach nie mieściła a dla mnie jest katastrofą jakbym ważyła 38 kilo! :o 
Wczoraj wzięłam się tak perfidnie za siebie i za ćwiczenia bo chyba trzeba choć dziś za pewne nie będę miała siły nic zrobić ale może mi do wieczora przejdzie. Oby oby! :)
Od jakiegoś czasu dochodzi więcej komentarzy i obserwatorów z czego bardzo się cieszę jak inne blogerki.:) Wiadomo że to wspomaga do dalszej pracy, dalszych sukcesów itp.:)
Wczoraj nie zabrakło mnie także na tinychat u Lucy i Weroniki jak zwykle obecność obowiązkowa! :):*
Lucy przy okazji masz piękną mamę a Weronika słodką siostrzyczkę.<3 
Rano mama kupiła mi gazetę Victor Junior a za niedługo trzeba się przerzucić na Victor Gimnazjalista :o :)
Ponieważ jestem nie zorganizowana nigdy i wszystko robię na spontanie zdecydowałam tworzyć zawsze w niedziele wieczorem plan tygodnia który będzie i nawet nieźle mi to wyszło! :)
Jeśli chcecie się ze mną skontaktować lub zacząć jakąś współpracę to możecie zapraszać na skype:
zooska16blog

Wiola, na meczu zabrała mi iPoda ;d 





PODAWAJCIE W KOMENTARZACH SWOJE BLOGI TO POLECE! :D


piątek, 19 kwietnia 2013

W końcu przyszła wiosna! :)

Hej ludzie! :)
W końcu na dworze jest ciepło i można chodzić w bluzach i na krótki rękaw, choć jeszcze nie wyskoczyłam w krótkich spodenkach z powodu moich grubych nóg! -.- 
Nie było mnie długo na blogu także z tego powodu że nie miałam za bardzo czasu ponieważ w tygodniu, też musiałam pojawić się to na treningu, to odwiedzić Were lub szłam na dwór ze znajomymi. Ale mam dużo postanowień! :) Powracam już na stałe na bloga co 2 dni i nie ma że mi się nie chcę choć nie chcę was zanudzać więc nie będę ciągle pisać o tym co się działo w danym dniu więc dlatego chcę wprowadzić kilka notek tematycznych, kilka postów o modzie itd.:)  
Właśnie siedzę i gadam na skype z Werą może zaraz dołączymy się do kogoś lub ktoś do nas.:)
Jem se toffife a ona sie ze mnie smieje, że będę gruba a potem nie założe spodenek. :c
Od rana gram w fajną grę i mnie tak wciągnęła że masakra! :o 
Kupiłam sobie 2 bokserki dziś.:) 
U Wery siedziałam od 13 i tak dopiero poszłam o 16:30 nie dość że pełno przypałów i uciekanie przed ludźmi to jeszcze ona nie mogła otworzyć drzwi i siedzielismy 2 godziny. ;d Chociaż było śmieszne bo doszła do nas Wiola z Kamilą i Kawa z Natalią i Julką.:) 
Macie kilka zdjęć i jutro dzień z Werą.<3




Czytałam sobie akurat posta Lucy<333



niedziela, 14 kwietnia 2013

Pierwsza taka niedziela! :)








Hejkaa! :D 
Jeju, pierwsza chyba taka wystrzałowa niedziela! :o
Najpierw na obiad do babci pychaa! A potem na działkę.;) Oczywiście posiedziałyśmy chwile a potem poszlyśmy na doły z Werą i ogólnie spotkałysmy po drodze Wiole, Julke, Kamile itd. ;p Wracając zaczepił nas jakiś pies którego się bałam! ;o Mam swoje, przeżycia z psami :// 
Na działce zaczęłam drapać Wera po nogach i leciała jej krew bo ją przeciałam haha! :o Ledwo, co odzyskałam telefon który wpadł za szafe :// Wracając do domu wyszłyśmy jeszcze na dwór i zadzwoniłysmy do Wiolki i okazało się że jest na 12 tak jak i my no i Wiolusia już na bombie taa.xd Siedziałyśmy sobie z Natalią, Anią, Julką, Kamilą, Weroniką, Weroniką, Julką, Wiolą i jacyś kolesie se grali w nogę. Wróciłam do domu dziewczyny, mnie odprowadziły łee! :D Spotkałam moją kochaną sąsiadkę Alunię i czekam aż zacznie robić ze mnie pedała.XD Mam kilka zdjęć nie za dużo ale mam. ;p W końcu można wyciągnąć z szafy rolki, bluzki na krótki rękaw choć chodzę w nich przez zimę! : o Dziś było strasznie cieplutko<3 
Mam nową kurtkę wiosenną a co ;d